۲۰ مرداد ۱۳۹۳، ۹:۴۷

سه نمایشنامه جدید از یک شاعر در راه است/ یونان باز هم تغییر فاز داد!

سه نمایشنامه جدید از یک شاعر در راه است/ یونان باز هم تغییر فاز داد!

رسول یونان شاعر و ترانه‌سرا که پیش از این توانایی خود را در نگارش نمایشنامه هم آزموده بود و چندین نمایشنامه ترکی و فارسی منتشر کرده بود، از آماده‌سازی و ویرایش کتاب حاوی سه نمایشنامه جدید خبر داد.

رسول یونان شاعر در این باره به خبرنگار مهر گفت: در حال حاضر، مشغول آماده‌سازی یک مجموعه‌نمایشنامه جدید و در واقع در مرحله ویرایش این نمایشنامه‌ها هستم.

وی افزود: این کتاب 3 نمایشنامه را شامل می‌شود و عنوانش «کمی بخواب یوسف» است که در واقع نام یکی از نمایشنامه‌هاست.

یونان در مورد ناشر این مجموعه هم ضمن بیان اینکه هنوز مشخص نیست این کتاب را برای چاپ به کدام ناشر بسپارم، درباره سابقه خود در نمایشنامه‌نویسی هم گفت: تا به حال کتاب نمایشنامه‌های «دوئل»، «بالکن» به ترکی، و کتاب نمایشنامه‌های «گندمزار دور» و «سنجابی بر لبه ماه» به زبان فارسی از من چاپ شده و کتاب ترجمه‌ ترکی به فارسی نمایشنامه‌هایم توسط سیما حسینیان نیز با عنوان «آن مرد دروغ می‌گفت این‌جا بلدرچین نیست» به چاپ رسیده است.

این شاعر همچنین از تجدید چاپ چندین مجموعه شعر خود خبر داد و گفت: چاپ هفتم کتاب «من یک پسر بد بودم»، چاپ ششم کتاب «مرده‌ای به کشتن ما می‌آید» شامل گزیده اشعارم به انتخاب احمد پوری و چاپ ششم کتاب «پایین آوردن پیانو از پله‌های یک هتل یخی» به تازگی توسط نشر افکار منتشر و راهی بازار نشر شده‌اند.

یونان گفت: کتاب مجموعه ترانه‌هایم با عنوان «یه روز یه عاشقی بود» نیز توسط انتشارات نیماژ آماده عرضه است و به زودی وارد بازار نشر می‌‌شود.

کد خبر 2347423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha